Készségfejlesztés témakörök (egyéni coaching vagy csoportos tréning részvétel formájában)
Delegálás tréning:
- mi a delegálás 9 lépése?
- hogyan hat a célmegállapodás a delegálásra?
- mi az értékelő megbeszélések szerepe a delegálásnál?
- hogyan adjunk visszajelzéseket?
- hogyan befolyásolja a delegálás az időgazdálkodást?
Befolyásolás és tárgyalástechnika tréning:
- hogyan alakíthatjuk át a személyes belső energiánkat befolyásolássá?
- mi a különbség a pozitív és a negatív befolyásolás között és ez hogyan működik?
- mikor használjuk a „push”, „pull” és az elvonulás modellt?
- hogyan ismerjük fel a belső és külső blokkokat a befolyásolásnál és hogyan tudjuk azokat feloldani vagy kezelni?
- milyen tárgyalás dinamikák jelentkezhetnek és azokat hogyan kezeljük?
- hogyan készüljünk fel egy tárgyalásra és válasszuk ki a tárgyalási stratégiát?
„Magával ragadott az egyik befolyásolási technika, már a következő naptól alkalmaztam. Nagyon tetszettek a felépített gyakorlatok. Mint HR szakembernél, ez a készség alkalmazása nagy segítség.” – B.Tünde

Jelentkezés a tréning és készségfejlesztő coaching témakörökre:
Kommunikációs tréning: konfliktuskezelés és mediáció
- hogyan viszonyulunk egyénileg a konfliktushoz és ez hogyan befolyásolja a konfliktusban a viselkedésünket?
- milyen konfliktustípusok léteznek?
- hogyan oldhatjuk meg konstruktívan a különböző konfliktusfajtákat?
- milyen a konfliktus dinamikája és azt hogyan kezelhetjük?
- hogyan bánjunk különböző személyiségtípussal konfliktus során?
- hogyan terjedhet ki a konfliktus, milyen lépcsőfokai vannak?
- melyik kiterjedési foknál szükséges egy semleges fél bevonása?
- hogyan maradjunk asszertívek konfliktus folyamán?
„Sikerült azonosítanom a saját konfliktusokkal kapcsolatos viselkedési mintáimat, így a jövőben ezeket tudatosabban fogom kezelni!” –Dr B. Anikó

Mindfulness tréning:
- hogyan hat a mindfulness a stressz-kezelésre?
- hogyan csendesíthetjük le az elménket és figyeljünk arra, amit csinálunk?
- hogyan fejleszthetjük a koncentrációnkat ezzel a módszerrel?
- hogyan őrizhetjük meg jobban a belső nyugalmat és válhatunk nyitottabbá mások felé?
- hogyan válhat a mindfulness belső örömforrássá?

Kommunikációs tréning: visszajelzés és motiválás
- miért fontos a visszajelzés és miért lesz sikeresebb a vezető, ha ezt használja?
- hogyan mondjunk kritikát és hogyan ne?
- hogyan mondjunk pozitív visszajelzést,megerősítést és hogyan ne?
- hogyan fejezzünk ki egyértelmű kérést?
- mi a kilenc motivátor tényező és ezt hogyan alkalmazzuk a gyakorlatban?
- mivel lehet demotiválni a beosztottakat?
A tréning hossza 2x félnap.
„A motivációs gyakorlatban megértettem, hogy miért fontos használni a kilenc motivátor tényezőt. Olyan feladatra tudtam motiválni a csoportomat, amiről azt gondolták az elején, hogy nem tudják megcsinálni. Igazi élmény volt! Használni fogom a mindennapokban!”- B.P.

Időgazdálkodás tréning (4x félnap):
- hogyan állítsuk fel a prioritásokat?
- milyen eszközök támogatják a prioritások felállítását?
- kinek hol van az erőssége a feladatok elvégezésénél és mi az, ami motiválja legjobban a folyamat során?
- mi az egyéni energiaszint legjobb felhasználásának a módja és ennek felismerése és tudatosítása hogyan lehetséges?
- hogyan mondjunk Nem-et, hogyan húzzuk meg határainkat?
- mi a célfelállítás szerepe az időgazdálkodásban?
- hogyan hat az egyéni energiagazdálkodás az időgazdálkodásra?
- mi a kommunikáció szerepe az időgazdálkodásban?
„Az időgazdálkodási tréning során ráébredtem, hogy eddig mindent el akartam intézni, mondván, hogy majd utána lesz időm pihenni. De ez a pillanat nem jött el, mert mindig jött újabb feladat. A tréning után bevezettem magamnak a saját időt, így sokkal hatékonyabban végzem el feladataimat és másképp állítom fel a prioritásokat. Boldogabb és kiegyensúlyozottabb lettem!” – R.G.
„A tréning során a sok interakció és a személyes példák feldolgozása számomra nagy segítséget nyújtott abban, hogy már másnap bevezessem a változásokat a mindennapjaimban. Tetszettek az energetizáló és mozgásos gyakorlatok is, amelyeket bármikor használhatom, ha szükségem van egy lendületre.” – K. Sz.
„Nagyon tetszett, hogy a tréning során nyugodt légkör volt, sok interakcióval, mindenkinek sikerült behoznia magát és ez elfogadásra lelt. Ez nekem sokban hozzájárult ahhoz, hogy felismerjem a saját fejlődési lehetőségeimet. A prioritások és a célok felállítása nagy tanulság volt számomra, azóta is alkalmazom!” – F.G.

Jelentkezés a tréning és készségfejlesztő coaching témakörökre:
Kommunikációs tréning: virtuális vezetés
- mikortól lép életbe a virtuális működés?
- milyen csoportfolyamatok jellemzőek a virtuális működésnél?
- mely az a négy működési terület, amely meghatározza a virtuális működés sikerességét?
- melyek a kommunikáció egyedi kihívásai?
- mely az az öt vezetői készség, amely szükséges a virtuális vezetéshez?
- hol vannak a csapdahelyzetek és ezeket hogyan lehet kikerülni?
„A gyakorlatokon keresztül megértettem mire kell odafigyelnem a kommunikáció során virtuális működésnél. Ezeket alkalmazom a gyakorlatban.” – B.P.
„Sokkal jobban átlátom mit jelent a virtuális működés és mikortól lép életbe. Felismertem, hogy ez működik a szervezetünkben és ez a tréning segített felismernem azt is, hogy hol és mit kell másképp tennem a gyakorlatban.” – M.K.

Kommunikációs tréning: együttműködő kommunikáció
- miért teremtenek a közléssorompók egyenlőtlen helyzeteket és hogyan gátolják a nyílt kommunikációt?
- milyen szerepe van az érzéseknek és szükségleteknek az asszertív kommunikációban?
- hogyan kapcsolódjunk saját érzéseinkhez és szükségleteinkhez?
- miért fontos az aktív és értő figyelem az együttműködő kommunikációban?
- hogyan jelennek meg a torzulások az emberközi kommunikációban?
- hogyan néz ki az asszertív testbeszéd és metakommunikáció?
- hogyan épül fel a 4 lépéses Én üzenet?
- hogyan adjunk és fogadjunk asszertíven visszajelzéseket?
- hogyan alkalmazzuk az asszertív kommunikációt konfliktus helyzetekben?
„Egy új világ nyílt meg előttem a non-verbális kommunikáció, a testbeszéd tudatos alkalmazásával. Nagyon jó gyakorlatok voltak, lehetőségünk volt valós helyzetek feldolgozni. Jól hasznosítottam őket a gyakorlatban.” – H. Péter
„Sokat tanultam a saját kommunikációmról, élveztem az önismereti részt. Felismertem miben tudok változtatni, hogy jobban ki tudjam fejezni magam és érdekeimet.” – O. Erzsébet
