Készségfejlesztés témakörök (egyéni coaching vagy csoportos tréning részvétel formájában)

Delegálás tréning:

  • mi a delegálás 9 lépése?
  • hogyan hat a célmegállapodás a delegálásra?
  • mi az értékelő megbeszélések szerepe a delegálásnál?
  • hogyan adjunk visszajelzéseket?
  • hogyan befolyásolja  a delegálás az időgazdálkodást?

Befolyásolás és tárgyalástechnika tréning:

  • hogyan alakíthatjuk át a személyes belső energiánkat befolyásolássá?
  • mi a különbség a pozitív és a negatív befolyásolás között és ez hogyan működik?
  • mikor használjuk a „push”, „pull” és az elvonulás modellt?
  • hogyan ismerjük fel a belső és külső blokkokat a befolyásolásnál és hogyan tudjuk azokat feloldani vagy kezelni?
  • milyen tárgyalás dinamikák jelentkezhetnek és azokat hogyan kezeljük?
  • hogyan készüljünk fel egy tárgyalásra és válasszuk ki a tárgyalási stratégiát?

„Magával ragadott az egyik befolyásolási technika, már a következő naptól alkalmaztam. Nagyon tetszettek a felépített gyakorlatok. Mint HR szakembernél, ez a készség alkalmazása nagy segítség.” – B.Tünde

Jelentkezés a tréning és készségfejlesztő coaching témakörökre:

    Név (kötelező)

    Email cím (kötelező)

    Képzés/fejlesztés neve, ami érdekel (kötelező)

    Üzenet

    Kommunikációs tréning: konfliktuskezelés és mediáció

    • hogyan viszonyulunk egyénileg a konfliktushoz és ez hogyan befolyásolja a konfliktusban a viselkedésünket?
    • milyen konfliktustípusok léteznek?
    • hogyan oldhatjuk meg konstruktívan a különböző konfliktusfajtákat?
    • milyen a konfliktus dinamikája és azt hogyan kezelhetjük?
    • hogyan bánjunk különböző személyiségtípussal konfliktus során?
    • hogyan terjedhet ki a konfliktus, milyen lépcsőfokai vannak?
    • melyik kiterjedési foknál szükséges egy semleges fél bevonása?
    • hogyan maradjunk asszertívek konfliktus folyamán?

     

    „Sikerült azonosítanom a saját konfliktusokkal kapcsolatos viselkedési mintáimat,  így a jövőben ezeket tudatosabban fogom kezelni!”  –Dr B. Anikó

    kommunikációs tréning

    Mindfulness tréning:

    • hogyan hat a mindfulness a stressz-kezelésre?
    • hogyan csendesíthetjük le az elménket és figyeljünk arra, amit csinálunk?
    • hogyan fejleszthetjük a koncentrációnkat ezzel a módszerrel?
    • hogyan őrizhetjük meg jobban a belső nyugalmat és válhatunk nyitottabbá mások felé?
    • hogyan válhat a mindfulness belső örömforrássá?
    kommunikációs tréning

    Kommunikációs tréning: visszajelzés és motiválás

    • miért fontos a visszajelzés és miért lesz sikeresebb a vezető, ha ezt használja?
    • hogyan mondjunk kritikát és hogyan ne?
    • hogyan mondjunk pozitív visszajelzést,megerősítést és hogyan ne?
    • hogyan fejezzünk ki egyértelmű kérést?
    • mi a kilenc motivátor tényező és ezt hogyan alkalmazzuk a gyakorlatban?
    • mivel lehet demotiválni a beosztottakat?

    A tréning hossza 2x félnap.

    „A motivációs gyakorlatban megértettem, hogy miért fontos használni a kilenc motivátor tényezőt. Olyan feladatra tudtam motiválni a csoportomat, amiről azt gondolták az elején, hogy nem tudják megcsinálni. Igazi élmény volt! Használni fogom a mindennapokban!”- B.P.

    kommunikációs tréning

    Időgazdálkodás tréning (4x félnap):

    • hogyan állítsuk fel a prioritásokat?
    • milyen eszközök támogatják a prioritások felállítását?
    • kinek hol van az erőssége a feladatok elvégezésénél és mi az, ami motiválja legjobban a folyamat során?
    • mi az egyéni energiaszint legjobb felhasználásának a módja és ennek felismerése és tudatosítása hogyan lehetséges?
    • hogyan mondjunk Nem-et, hogyan húzzuk meg határainkat?
    • mi a célfelállítás szerepe az időgazdálkodásban?
    • hogyan hat az egyéni energiagazdálkodás az időgazdálkodásra?
    • mi a kommunikáció szerepe az időgazdálkodásban?

    „Az időgazdálkodási tréning során ráébredtem, hogy eddig mindent el akartam intézni, mondván, hogy majd utána lesz időm pihenni. De ez a pillanat nem jött el, mert mindig jött újabb feladat. A tréning után bevezettem magamnak a saját időt, így sokkal hatékonyabban végzem el feladataimat és másképp állítom fel a prioritásokat. Boldogabb és kiegyensúlyozottabb lettem!” – R.G.

    „A tréning során a sok interakció és a személyes példák feldolgozása számomra nagy segítséget nyújtott abban, hogy már másnap bevezessem a változásokat a mindennapjaimban. Tetszettek az energetizáló és mozgásos gyakorlatok is, amelyeket bármikor használhatom, ha szükségem van egy lendületre.” –  K. Sz.

    „Nagyon tetszett, hogy a tréning során nyugodt légkör volt, sok interakcióval, mindenkinek sikerült behoznia magát és ez elfogadásra lelt. Ez nekem sokban hozzájárult ahhoz, hogy felismerjem a saját fejlődési lehetőségeimet. A prioritások és a célok felállítása  nagy tanulság volt számomra, azóta is alkalmazom!” – F.G.

    kommunikációs tréning

    Jelentkezés a tréning és készségfejlesztő coaching témakörökre:

      Név (kötelező)

      Email cím (kötelező)

      Képzés/fejlesztés neve, ami érdekel (kötelező)

      Üzenet

      Kommunikációs tréning: virtuális vezetés

      • mikortól lép életbe a virtuális működés?
      • milyen csoportfolyamatok jellemzőek a virtuális működésnél?
      • mely az a négy működési terület, amely meghatározza a virtuális működés sikerességét?
      • melyek a kommunikáció egyedi kihívásai?
      • mely az az öt vezetői készség, amely szükséges a virtuális vezetéshez?
      • hol vannak a csapdahelyzetek és ezeket hogyan lehet kikerülni?

       

      „A gyakorlatokon keresztül megértettem mire kell odafigyelnem a kommunikáció során virtuális működésnél. Ezeket alkalmazom a gyakorlatban.” – B.P.

      „Sokkal jobban átlátom mit jelent a virtuális működés és mikortól lép életbe. Felismertem, hogy ez működik a szervezetünkben és ez a tréning segített felismernem azt is, hogy hol és mit kell másképp tennem a gyakorlatban.” – M.K.

      kommunikációs tréning

      Kommunikációs tréning: együttműködő kommunikáció

      • miért teremtenek a közléssorompók egyenlőtlen helyzeteket és hogyan gátolják a nyílt kommunikációt?
      • milyen szerepe van az érzéseknek és szükségleteknek az asszertív kommunikációban?
      • hogyan kapcsolódjunk saját érzéseinkhez és szükségleteinkhez?
      • miért fontos az aktív és értő figyelem az együttműködő kommunikációban?
      • hogyan jelennek meg a torzulások az emberközi kommunikációban?
      • hogyan néz ki az asszertív testbeszéd és metakommunikáció?
      • hogyan épül fel a 4 lépéses Én üzenet?
      • hogyan adjunk és fogadjunk asszertíven visszajelzéseket?
      • hogyan alkalmazzuk az asszertív kommunikációt konfliktus helyzetekben?

      „Egy új világ nyílt meg előttem a non-verbális kommunikáció, a testbeszéd tudatos alkalmazásával. Nagyon jó gyakorlatok voltak, lehetőségünk volt valós helyzetek feldolgozni. Jól hasznosítottam őket a gyakorlatban.” – H. Péter

      „Sokat tanultam a saját kommunikációmról, élveztem az önismereti részt. Felismertem miben tudok változtatni, hogy jobban ki tudjam fejezni magam és érdekeimet.” – O. Erzsébet

      kommunikációs tréning
      Call Now Button